Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Χορος εργολαβων γυρω απο τη καταργηση του αεροδρομιου του Ελληνικου

Χορος εργολαβων γυρω απο τη καταργηση του αεροδρομιου του Ελληνικου

Το αεροδρομιο ξεπουληθηκε στη Χοχτιφ που με σκανδαλωδη συμβαση απαιτησε τη μη λειτουργια του αεροδρομιου Ελληνικου. Με τον ιδιο τροπο θα ξεπουληθουν τα λιμανια. Η παραλια απο Μοσχατο μεχρι Αγ Κοσμα περασε και αυτη με τη σειρα της σε ιδιωτες, ολα αυτά ξεχασρηκαν μπροστα στο κοινο συμφερον "νοικοκυραιων", εργολαβαιων, αρχιτεκτοναιων και λοιπων υπαλληλων συμφεροντων, και τωρα παμε για ζωνη υψηλης ανοικοδομησης
Το αεροδρομιο ξεπουληθηκε στη Χοχτιφ που με σκανδαλωδη συμβαση απαιτησε τη μη λειτουργια του αεροδρομιου Ελληνικου. Με τον ιδιο τροπο θα ξεπουληθουν τα λιμανια. Η παραλια απο Μοσχατο μεχρι Αγ Κοσμα περασε και αυτη με τη σειρα της σε ιδιωτες, ολα αυτά ξεχαστηκαν μπροστα στο κοινο συμφερον "νοικοκυραιων", εργολαβαιων, αρχιτεκτοναιων και λοιπων υπαλληλων συμφεροντων, και τωρα παμε για ζωνη υψηλης ανοικοδομησης,ενα τειχος απο κτιρια ολων των χρησεων θα κλεισει την αυρα του Σαρωνικου προς Αθηνα, το μητροπολιτικο ηταν το καροτο, ετοιμαστειτε για περιφερειακες στον Υμμητο, πολυοροφα κτιρια, δρομους και εμπορικα κεντρα μεσα στο αεροδρομιο. Ολοι μαζι συναγελανταν στα πανελ των δημαρχων και στα τριημερα φορα για τη δηθεν αποδοση του αεροδρομιου του Ελληνικου στο λαο, για τη δημιουργια μητροπολιτικου παρκου "υψηλου πρασινου, αλλου ηταν το παζαρι, στον αποχαρακτηρισμο των υψων στις γυρω περιοχες για την ανοικοδομηση, η οποια θα χρειαστει και δρομους μεσα απο βουνα, και εμπορικα κεντρα και διασκεδαστηρια για τους περιχαρεις νεους κατοικους. Ολοι οι ιδιωτες λοιπον ευχαριστημενοι η Αθηνα τλελειωσε απο Παρνηθα μεχρι παραλιακη, η Χοχτιφ πινει εις υγειαν των κοροιδων...οι πολιτικοι ρευστοποιουν τα καροτα που υποσχονται...
ΕΛΛΗΝΙΚΟ: Πράσινο φως από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους για κατάργηση των «ειδικών όρων»
Το αεροδρόμιο «έφυγε», αλλά το μπλόκο στις οικοδομές έμεινε
Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ
Ομηροι ενός αεροδρομίου που δεν υφίσταται εδώ και επτά χρόνια, βρίσκονται εκατοντάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στους Δήμους Αλίμου, Ελληνικού και Γλυφάδας, που ώς τώρα είναι υποχρεωμένοι να παίρνουν έγκριση από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), πριν τους χορηγηθεί άδεια δόμησης.
Να σημειωθεί ότι όλα αυτά τα χρόνια εξακολουθούν να χτίζουν οικοδομές με μειωμένο ύψος για να μην εμποδίζονται οι... πτήσεις, οι οποίες έχουν σταματήσει να εκτελούνται με τη λειτουργία του «Ελ. Βενιζέλος» τον Μάρτιο του 2001! Πρόκειται για μια ζώνη στην ανατολική και στη δυτική πλευρά του πρώην αεροδρομίου, υπεράνω της οποίας γίνονταν οι ελιγμοί προσγείωσης και απογείωσης των αεροσκαφών. Για λόγους ασφάλειας των πτήσεων από τη δεκαετία του '50 τα ακίνητα αυτής της κατηγορίας είχαν δικαίωμα να χτίσουν έως διώροφα, ενώ στις γύρω περιοχές επιτρέπονται κτίρια έως και οκτώ ορόφων.Η διαπίστωση της ταλαιπωρίας, που είχε αποκαλύψει η «Ε», γίνεται και με επίσημο τρόπο μέσω της υπ' αριθμόν 6/2008 ομόφωνης γνωμάτευσης του Γ' τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που θεωρεί ότι «ο κρατικός αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό καταργήθηκε ολικώς» από τον Μάρτιο του 2001 και ότι «έκτοτε έπαυσε και η προστασία των εγκαταστάσεών του». Η απόφαση βρίσκεται ήδη στα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών και ΠΕΧΩΔΕ και είναι πλέον στο χέρι των κυρίων Χατζηδάκη και Σουφλιά να βάλουν τέλος στην πολύχρονη ταλαιπωρία των ιδιοκτητών.Στη συνεδρίαση της 8ης Ιανουαρίου εξετάστηκε το ερώτημα της ΥΠΑ σε σχέση με την ισχύ παλιότερης απόφασης του υπουργού Μεταφορών. Σύμφωνα με το πλήρες κείμενο της γνωμάτευσης, που έχει στη διάθεσή της η «Ε», τα μέλη του Συμβουλίου αποφάνθηκαν τα εξής:* Με βάση τη σύμβαση για την κατασκευή και λειτουργία του «Ελ. Βενιζέλος», που κυρώθηκε από τη Βουλή το 1995, το Ελληνικό παύει να λειτουργεί ως αεροδρόμιο από τη θέση σε λειτουργία των νέων εγκαταστάσεων στα Μεσόγεια. Επιπλέον, το ελληνικό Δημόσιο δεν έχει το δικαίωμα να αναπτύξει άλλο διεθνές αεροδρόμιο σε ακτίνα 50 χλμ. από την πλατεία Συντάγματος.* Σε εφαρμογή της σύμβασης αυτής είχε εκδοθεί στις 13 Μαρτίου 2001 απόφαση του υπουργού Μεταφορών με την οποία το Ελληνικό κλείνει για αεροσκάφη με σταθερά πτερύγια. Να σημειωθεί πάντως ότι η διάταξη αυτή άφηνε στην ΥΠΑ περιθώρια ερμηνειών, αφού δεν αποκλείει τα ελικοφόρα, τα οποία όμως δεν χρειάζονται διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης.* Επιπλέον, δεν υφίσταται θέμα αεροδρομίου στο Ελληνικό λόγω της κατασκευής των ολυμπιακών εγκαταστάσεων με τον νόμο του 1999, αλλά και με την απόφαση του 2001 του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, που εκδόθηκε σε εφαρμογή του, με την οποία δόθηκε η άδεια για κατασκευή γηπέδων αλλά και τη διέλευση της γραμμής του τραμ που έχει το αμαξοστάσιό του μέσα στο πρώην αεροδρόμιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: