Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2008

Η ληστρικη επιθεση των γερμανων

Λόγω της αντίδρασης των αεροπορικών εταιριών στο απίστευτο κόστος του αερομπούνκερ Ελ.Βεν. οι Γερμανοί μείωσαν (το 2004) τα τέλη προσγείωσης κατά 20%. Γιατί η μεγαλοθυμία; Διότι η κυβέρνηση χάρισε (κρυφά) το 90% των εσόδων από το σπατόσημο στη Χοχτιφ!. Το «σπατόσημο» καθιερώθηκε το 1992 για να χρηματοδοτηθεί το νέο αεροδρόμιο.
Βλέπουμε λοιπόν ότι, παρά τα αλλεπάλληλα «εγκλήματα» κανείς ή σχεδόν δεν αντέδρασε. Όσα ΜΜΕ ελέγχονται από εργολήπτες μεγάλων έργων δεν πυροβολούν (και καλά κάνουν) τα πόδια τους. Το ίδιο και οι νεόβλαχοι που πούλησαν τα χωράφια για να πάρουν «μερσεντέ» ή «μπέμπα». Η Ν.Δ. δεν αντέδρασε διότι υπέγραψε τη σύμβαση για 50 χρόνια. Το ΠΑΣΟΚ δεν μίλησε διότι, στη παραζάλη της Νέας Μεγάλης Ιδέας (Ολυμπιακοί 04 ή, άλλως, «μπετά» να δουν τα μάτια σου, ήθελε το αερομπούνκερ πάση θυσία. Οι υπάλληλοι της Ολυμπιακής δεν μιλάνε αφού έχουν παραδοθεί στην απαξίωση και στην χλεύη από σφάλματα των ιδίων όσο και των κατά καιρούς «σωτήρων» της εταιρίας και, βέβαια, των πολιτικών προϊσταμένων τους.
Οι υπάλληλοι της ΥΠΑ είναι απασχολημένοι με τα εσωτερικά τους καθώς η κυβέρνηση έσπειρε την διχόνοια στο υπαλληλικό προσωπικό δίνοντας επιδόματα (διπλάσια σε αξία από τον μισθό) σε 2-3 από τους 15-20 κλάδους. Αποτέλεσμα: η αποδιοργάνωση του ομαδικού πνεύματος που χαρακτήριζε (λίγο) την υπηρεσία.
Σαν παράπλευρη ζημιά έχουμε την απόφαση(το 2003) της «Ολυμπιακής Αεροπλοΐας» να μετακινηθεί από την βάση της στην Θεσσαλονίκη και να εδρεύσει στα Σπάτα. Ακόμα «κόπηκαν» δρομολόγια της Ο.Α. που συνέδεαν την Θεσσαλονίκη με εσωτερικό και εξωτερικό. Διατί; Μα δια να αυξηθεί τεχνητά η κίνηση και τα έσοδα στα Ελ. Βεν. Ο θεσσαλονικιός για να πάει Ηράκλειο πρέπει να πάει μέσω Σπάτων. Άρα αύξηση των από/προσγειώσεων, και αύξηση των εσόδων των γερμανών.

Στην περίπτωση των Σπάτων έχουμε “ιδιωτικό” αεροδρόμιο χτισμένο με κρατικά χρήματα και ιδιωτική εκμετάλλευση με κανένα οικονομικό ρίσκο αφού όλα είναι εγγυημένα από το Δημόσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: