Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Ελληνικό, Ολυμπιακή, ανεξέλεγκτες χωματερές, αερομπούνκερ Ελ. Βεν και άλλα κατορθώματα της Τζουτζίας χώρας.

Ψωροκώσταινα, Τζουτζία, Μπανανία… Εκτός από τους ευλογημένους (made στη γλώσσα της Οργάνωσης) υπαλλήλους των εγχώριων και ξένων μαφιόζων, όλοι οι δημοσιογράφοι που αρνήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα της συναλλαγής και της απάτης γράφουν 100 φορές πιο «άγρια» άρθρα απ’ τα δικά μου. Την προηγούμενη Κυριακή αναφέρθηκα στην απάτη που εξελίσσεται στο αεροδρόμιο Ελληνικού, με τα «μητροπολιτικά πάρκα» και τις «ήπιες οικιστικές παρεμβάσεις». Κανενός παχύδερμου δεν ίδρωσε τ’ αυτί. Ο χώρος θα καταπατηθεί, θα πουληθεί, θα βιαστεί παρά φύση, θα «αναπτυχθεί» για να τα κονομήσουν χοντρά οι αρχιμαφιόζοι που κυβερνούν (αφανώς) το χωράφι που αποκαλείται Ελλάδα. Θα το κόψουν σε κομμάτια και θα το δώσουν στους νονούς. Προχτές διάβαζα (στα «ΝΕΑ») στη στήλη του Δανίκα για το πώς η «εξουσία» έκλεψε και χρεοκόπησε τα ασφαλιστικά ταμεία. Την επομένη ο Ρουμελιώτης έγραφε στην «Ελευθεροτυπία» τα απίστευτα μαρτύρια που τραβάει ένας πολίτης για να πάρει ένα «χαρτί» από τις οργανωμένες συμμορίες που λυμαίνονται την Διοίκηση. Στο ίδιο μήκος κύματος οι συνάδελφοι στο 1ο ΘΕΜΑ, ο Νίκος Φελέκης, Ο Στάθης Σταυρόπουλος, ο Γιάννης Τριάντης και άλλοι που πιστεύουν ότι, αυτός ο τόπος αξίζει καλύτερης τύχης.
Αποτέλεσμα; Οι κοινές στρατιωτικές ασκήσεις με την «φίλη και σύμμαχο στο ΝΑΤΟ» Τουρκία, η δήθεν political correctness για το όνομα των Σκοπίων, που ξεκινάει από την δειλία των τηλεκατευθυνόμενων κυβερνώντων (βλέπε Ίμια), και την μετάλλαξη του «λαού» σε οπαδούς ποδοσφαιρικών συμμοριών, «μερσεντέ» και «μπέμπας» και θαυμαστών τηλεοπτικών (από)βλήτων.
Το «Ράδιο Ε» (ευχαριστώ Ανδρέα) επανάλαβε μία παλιά μου πρόταση για την δημιουργία ενός «κόμματος» με τα αρχικά ΚΚΛ (Κόμμα Κοινής Λογικής). Παρά την αιθεροβαμοσύνη μου δεν πιστεύω ότι, θα έχει αποτέλεσμα.
Τι μπορεί να κάνει, π.χ, ένα τέτοιο «κόμμα» με την υπόθεση της Ολυμπιακής; Μιας εταιρίας που, τα μουστάκια που κυβέρνησαν την Ελλάδα, μετέβαλαν σε κάδο απορριμμάτων μέσα στο οποίο πετούσαν όλες τις κομματικές τους υποχρεώσεις; Θα τους πάει στο δικαστήριο; Κανένας μας δεν θα ζει όταν βγει (αν βγει) η απόφαση. Να τους στήσει στα 7 μέτρα; Ποιον; Τους …ειδικούς σε θέματα Πολιτικής Αεροπορίας, καθηγητή Φίλια και εκδότη Ψυχάρη (και οι δύο μέλη του ΔΣ της Ολυμπιακής στο παρελθόν).
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω αποκαλέσει το Ελ. Βεν, σαν ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά και οικονομικά «εγκλήματα» στην ιστορία της Τζουτζίας Χώρας.
Διατί, θα ερωτήσετε; Μα διότι, το 1992 η τότε «κυβέρνηση» υπόγραψε μία εξευτελιστική σύμβαση με την Χόχτιφ για την κατασκευή, λειτουργία και εκμετάλλευση ενός νέου αεροδρομίου στην Αθήνα εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Δηλαδή, μία κατασκευαστική εταιρία που πουθενά δεν λειτουργεί αεροδρόμιο η ίδια το έκανε στην Ελλάδα. Η προδοτική σύμβαση προέβλεπε την εμπορική εκμετάλλευση του αεροδρομίου για πενήντα (50) χρόνια. Το 1994 η κυβέρνηση έκανε ένα βήμα μπροστά μειώνοντας την διάρκεια της αποικιοκρατικής σύμβασης από 50 σε 30 χρόνια. Παρά την γενικευμένη παραπληροφόρηση τόσο προς το κοινό όσο και προς τα ΜΜΕ (που ελέγχονται από μεγαλοσυμφέροντα μεγαλοεργολάβων) η αλήθεια διαρρέει λίγο-λίγο και έχει ως εξής…
Για να σας κρατήσω σε αγωνία τα «ντεσού» στο έρθρο της επόμενης Κυριακής_Κ.Κ.


1ο θΕΜΑ
16.12.07
Γράφει ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΒΒΑΘΑΣ

Ελ. Βεν (ΙΙ)
Την περασμένη Κυριακή αναφερθήκαμε στην προσχεδιασμένη καταστροφή του «εθνικού μας αερομεταφορέα» και την κατασκευή του «Ελ. Βεν» από μία εταιρία που ΔΕΝ διαχειρίζεται αεροδρόμια
Συνεχίζουμε με το αερομπούνκερ της Κοιλάδας των Μεσογείων.
Το αεροδρόμιο κόστισε γύρω στα 780 δις. δραχμές. Τα 650 διέθεσε η Ελλάδα μέσω «σπατοσήμου», δανεισμού κλπ. Τα υπόλοιπα έβαλε η Χοχτιφ. Αυτό σημαίνει ότι φτιάχτηκε από τους φορολογούμενους και όχι από τους Γερμανούς. Το σχέδιο είναι ακριβής αντιγραφή περιφερειακού αεροδρομίου που έγινε στο Οχάιο των ΗΠΑ το 1968.
Απέχει από τα αρχικά σχέδια καθώς έγιναν ατασθαλίες στα υλικά αλλά και στους χώρους. Το κάθε μέτρο του περιβάλλοντος χώρου ενοικιάζεται σε αλυσίδες σουπερμάρκετ και αποτελεί χρυσωρυχείο. Κόβοντας μισό μέτρο από κάθε χώρο κοινού καταλαβαίνει κανείς πόσες χιλιάδες μέτρα κερδίζονται για γραφεία, μαγαζιά κλπ. που πληρώνονται πανάκριβα ως ενοίκιο.
Λειτουργικά είναι υποδεέστερο του καταπατημένου αεροδρομίου Ελληνικού αφού διαθέτει περίπου 85 θέσεις αεροσκαφών έναντι 125.
Έχει δύο διαδρόμους προσγείωσης που χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα όταν α. οι αερολιμενικοί «εκπαιδεύονται» β. εγασφαλίσουν το «επίδομα» που έχουν ζητήσει!
Οι μετεωρολογικές συνθήκες στο Ελληνικό ήταν (και είναι) ιδανικές. Τα Σπάτα βρίσκονται μεταξύ ορεινών όγκων με αποτέλεσμα συγκέντρωση ανέμων, ομίχλης ακόμα και χιονιού. Αν οι πουλημένοι παλαιότερων εποχών είχαν υλοποιήσει την μελέτη των Ιαπώνων που πρόβλεπε επέκταση διαδρόμων στη θάλασσα ΔΕΝ θα καταστρέφονταν η κοιλάδα των Μεσογείων. Αν μάλιστα στο εσωτερικό του Τ που θα φτιαχνόταν συγκεντρώνονταν ΟΛΕΣ οι μαρίνες του Σαρωνικού και κατέληγαν ΟΛΑ τα επίγεια και θαλάσσια μεταφορικά μέσα θα είχε γίνει πράξη η θεωρία της Ελάχιστης Καταστροφής (αφού έχεις αεροδρόμιο σε ένα σημείο ποιος ο τιμημένος λόγος να το καταργήσεις και να φτιάξεις άλλο εκτός από την (χοντρή) κονόμα;
Το Ελληνικό που ανήκε στο Κράτος όπως και τα υπόλοιπα 40 αεροδρόμια της Τουτζίας ήταν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Μεταφορών και την διοίκηση και λειτουργία ασκούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ότι όλα τα έσοδά του πήγαιναν στο Κράτος. Στα Σπάτα τα έσοδα πηγαίνουν στην Χόχτιφ.
Η Ελλάδα «ζει» από τον τουρισμό και το συνάλλαγμα που εισρέει. Η ΥΠΑ ασκούσε κοινωνική τιμολογιακή πολιτική για να έρχονται τουρίστες. Τα ενοίκια των χώρων των αεροδρομίων ήταν χαμηλά και προσδιορίζονταν από (σχετικά) διάφανες διαδικασίες. Τα τέλη προσγείωσης και χρήσης, τα τέλη στάθμευσης αεροσκαφών, αυτοκινήτων ήταν και αυτά χαμηλά και τα έσοδα κατέληγαν στο Υπουργείο Οικονομικών.
Το «Ελ. Βεν» είναι ιδιωτικό αεροδρόμιο. Ως εκ τούτου τα μισθώματα είναι πανάκριβα για τους χρήστες (μαγαζιά, χώροι, εκμεταλλεύσεις, στάθμευση κλπ.) και τα τέλη για τα αεροσκάφη είναι εξοντωτικά για τις εταιρείες. Τα Σπάτα ήταν το τέταρτο πιο ακριβό αεροδρόμιο μεταξύ των 50 μεγαλυτέρων της Ε.Ε. Για να μιλήσουμε με όρους Προ Καταστροφής ένα μέσο αεροσκάφος τύπου Β737 πλήρωνε στο Ελληνικό (στο δημόσιο δηλαδή) και στα άλλα ελληνικά αεροδρόμια περίπου 50.000 δρχ. Στα Σπάτα πληρώνει περίπου 1.200.000 δρχ.
Η Ολυμπιακή (δηλαδή εμείς) πλήρωνε (αν πλήρωνε) 2-3 δις ετησίως για χρήση του Ελληνικού (δυτικού) ενώ σήμερα πληρώνει 28-30 δις στους Γερμανούς.
Η ΥΠΑ και το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης πληρώνουν πανάκριβο ενοίκιο για την στέγαση των διοικητικών, αστυνομικών και πυροσβεστικών υπηρεσιών. Βασικοί τομείς της λειτουργίας του αεροδρομίου που άπτονται θεμάτων ασφάλειας πτήσεων που ανήκαν στην ΥΠΑ, που διέθετε και διαθέτει εξειδικευμένους και, σε μεγάλο ποσοστό, πτυχιούχους πανεπιστημίων και αεροπορικών πτυχίων, στα Σπάτα εφαρμόζονται από απόφοιτους ΙΕΚ που είναι υπάλληλοι της Χοχτιφ. Ο έλεγχος θεμάτων ασφάλειας από έκνομες ενέργειες δεν γίνεται από την Ελληνική Αστυνομία αλλά από ιδιωτικές εταιρείες σεκιούριτι. Βασικά σχέδια αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών είναι στα χέρια ιδιωτών υπό την επίβλεψη των Γερμανών διευθυντών.
Σε κανένα αεροδρόμιο της Ελλάδας και της Ευρώπης δεν πληρώνει ο επιβάτης για χειραμαξίδια. Στα Σπάτα χρεώνονται.
Η άθλια σύμβαση προβλέπει ότι απαγορεύεται η ύπαρξη άλλου αεροδρομίου δημοσίων αερομεταφορών (μη στρατιωτικού) σε ακτίνα 100 χμ από τα Σπάτα για λόγους μονοπωλιακούς. Παράλογο; Κάθε άλλο… Προδοτικό κα εξαγορασμένο.
Αυτός είναι ο λόγος που «κλείνει» το Ελληνικό και καταστρέφονται οι εγκαταστάσεις. Επειδή, εκτός των όσων έγραψα την περασμένη Κυριακή, υπάρχει ρήτρα εις βάρος του Δημοσίου. Που ακούστηκε βρε λωποδύτες να καταστρέφεται ένα έτοιμο αεροδρόμιο; Λόγοι εθνικής ασφάλειας και μόνο θα έπρεπε να το κρατήσουν ανοικτό.
Η σύμβαση προβλέπει ότι βασικός χρήστης του αεροδρομίου είναι η Ολυμπιακή με τα 30 δις που λέγαμε ότι πληρώνει ετησίως στους Γερμανούς. Αν κλείσει η Ολυμπιακή ή αν δεν μπορεί να αντεπεξέλθει οικονομικά υποχρεούται το δημόσιο να καλύψει αυτά τα χρήματα. Για αυτό δεν κλείνει η Ολυμπιακή! Διότι και να την κλείσει το κράτος, θα πρέπει να πληρώνει στη Χοχτιφ 30 δις αναπροσαρμοζόμενα κάθε χρόνο για 30 χρόνια!_
Κ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: