Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2007

Οι θυτες της Αττικής

Οι θύτες των Μεσογείων ξαναγυρνούν στον τόπο του εγκλήματος...
Οι θύτες του μοναδικού πνεύμονα της Αττικής, του κάμπου των Μεσογείων:
Κ. Σημίτη-Κ. Μητσοτακης
Οι ομοιότητες πολλές: Και οι δύο υπέγραψαν τη θανατική καταδίκη του περιβάλλοντος της Αττικής. Και οι δύο φρόντισαν να εξυπηρετήσουν τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, υπογράφοντας αποικιακές συμβάσεις με τη γερμανική "Χόχτιφ". Είναι οι δύο όψεις του δικομματισμού.

Η κυβέρνηση σήμερα μέσω του Σουφλια υπόσχεται πάρκο στο ελληνικό, αλλά και ανάπτυξη. Τα κόμματα της αριστεράς απαιτουν πράσινο. Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα; Να καταστρέψουν τα κόμματα εξουσίας εθνική υποδομή με την ανοχή των πολιτών και να δοθεί τελικά η έκταση του Ελληνικού σε ιδιώτες. Μητροπολιτικό πάρκο; Μα αυτό ξεχάστε το είναι μόνο προσδοκία για να πετύχουν τους σκοπούς τους.
"Χόχτιφ": Ποια "Ολυμπιακή";
Η παρουσία της "Ολυμπιακής Αεροπορίας" στο νέο πρώτο αεροδρόμιο της χώρας, αυτό των Σπάτων, δε θα είναι με τη μορφή του κύριου χρήστη.
Αυτό συνάγεται από όσα είπε χτες σε συνέδριο των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ο Γερμανός γενικός διευθυντής Λειτουργιών της "Αερολιμήν Αθηνών", Γκέορκ Ρις,ο οποίος απαντώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων σημείωσε ότι στο νέο αεροδρόμιο χρήστες θα είναι αρκετοί και όχι μόνο η ΟΑ! Και, βέβαια, η απάντηση του Γερμανού διευθυντή δεν είναι τυχαία, καθώς τα πάντα αυτή τη στιγμή γύρω από τη μετεγκατάσταση της ΟΑ στα Σπάτα είναι στον αέρα, ενώ είναι γνωστό ότι η κυβέρνηση με την αποικιοκρατική σύμβαση που υπέγραψε με τους Γερμανούς της "Χόχτιφ", όχι μόνο δε φρόντισε να εξασφαλίσει την κυρίαρχη παρουσία της ΟΑ στο πρώτο αεροδρόμιο της χώρας - κάτι που γίνεται με τους εθνικούς αερομεταφορείς όλων των κρατών - αλλά ούτε καν φρόντισε να προβλέψει την κατασκευή των απαιτούμενων εγκαταστάσεων της ΟΑ για τη λειτουργία της στα Σπάτα.
Απαντώντας σε άλλες δημοσιογραφικές ερωτήσεις ο Γκέορκ Ρις,έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι με τη λειτουργία του αεροδρομίου των Σπάτων, στο αεροδρόμιο του Ελληνικού θα μπει "λουκέτο", κάτι που αξίωσαν και έχουν εξασφαλίσει οι Γερμανοί της "Χόχτιφ" για να μην έχουν απώλεια εσόδων.

Πέμπτη 20 Νοέμβρη 1997 Ριζοσπαστης

Με αυτές τις απαιτήσεις, αν και ξεκινήσαμε να φτιαχνουμε το αεροδρομιο των Σπατων για να αποσυμφορηθεί το αεροδρόμιο του Ελληνικού, καταλήξαμε στο καροτο του μητορπολιτικού πάρκου, ωστε να καμφθούν οι αντιρρήσεις και τελικά η έκταση του αεροδρομίου του ελληνικού να δοθει βορρα στους ιδιωτες. Με την προσδοκια για τη δημιουργια του "παρκου" , ένα απίστευτο όργιο κτηματικής φουσκας, πολεοδομικών υπερβασεων γινεται στους όμορους δήμους. Η χαρά των μικρων και μεγάλων εργολάβων είναι η προσδοκία που δεν θα γινει πραγματικότητα για το παρκο στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Ναι είμαστε η μόνη ευρωπαική πρωτεύουσα που δεν έχει μητροπολιτικό πάρκο αν και είχαν προαναγγελθει πολλά , Ελαιώνας, Γουδί κλπ, αλλά είμαστε και η μόνη ευρωπαική πρωτεύουσα που δεν έχει εφεδρικό αεροδιαδρομό για έκτακτες ανάγκες. Το θανατηφόρο ατύχημα του ΗΛΙΟΣ πιθανά να ειχε αποτραπεί αν λειτουργούσε εφεδρικά το αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Τα ψευτικα τα λογια τα μεγάλα

Ιδια τα «μεγάλα αφεντικά»
Το διαβάσαμε κάπου και μας έκανε εντύπωση. Γι' αυτό και το σημειώνουμε, αφού πρώτα το διασταυρώσαμε: Η μεγάλη γερμανική εταιρία «Χόχτιφ», που έχει αναλάβει και την κατασκευή -όπως και την εκμετάλλευση για μερικές δεκαετίες - του αεροδρομίου των Σπάτων, είναι η ίδια εταιρία που είχε κατασκευάσει και το καταφύγιο του Αδόλφου Χίτλερ.
Μπορεί ο φασισμός να νικήθηκε, αλλά τα «μεγάλα αφεντικά» παρέμειναν τα ίδια...
Η αποικιοκρατική σύμβαση που υπέγραψε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με τη «Χόχτιφ»και επεκτεινε η ΝΔ, προβλέπει ρητά (άρθρο 3) ότι το ελληνικό Δημόσιο θα εξασφαλίσει πως για τα επόμενα 20 χρόνια δεν πρόκειται να αναπτυχθεί ή βελτιωθεί ή αναβαθμιστεί κανένα αεροδρόμιο γραμμών εσωτερικού εντός ακτίνας 100 χιλιομέτρων από την Πλατεία Συντάγματος, εκτός εάν επιβληθούν σε αυτό τέλη και δικαιώματα, που δε θα είναι κατώτερα από τα αντίστοιχα τέλη του αεροδρομίου Σπάτων.

"ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ"
θα πληρώνει και ενοίκιο στη "Χόχτιφ"
Αλλη μια απόδειξη της λεόντειας, σε βάρος του δημοσίου σύμβασης, που υπέγραψε η κυβέρνηση για την κατασκευή και λειτουργία του αεροδρομίου των Σπάτων είχαμε χτες. Ενοίκιο θα πληρώνει η "Ολυμπιακή Αεροπορία", ενώ και θα κατασκευάσει πολλές από τις εγκαταστάσεις, στην "Αερολιμήν Αθηνών" (δηλαδή στη γερμανική "Χόχτιφ")